we-go-canada-2.reismee.nl

Banff

Two Jack Lake

Reacties

Reacties

Sander & Noah

tip https://www.webprint.nl/wanddecoratie/foto-op-acrylglas ;-)

Zis

Jullie Canadese avontuur zit er bijna op. Wat is het daar mooi!. Ik had toen ik jong was en nog vol plannen zat ook mijn droom na moeten reizen en naar Canada emigreren. Maar ja daar is niets van gekomen en dromen mag je altijd blijven doen. Hartelijk dank voor de kaart van Lake Louise. Prachtig. Ik heb van jullie verslagen genoten en ben er vast van overtuigd, dat jullie weer veel mooie herinneringen mee zullen brengen. Geniet nog van de laatste vakantiedagen en ik wens jullie een goede thuisreis en a happy landing. Liefs uit IJsselstein.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!